Schiphol - Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Schiphol - Bangalore - Reisverslag uit Bangalore, India van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Schiphol - Bangalore

Blijf op de hoogte en volg Brenda

28 Augustus 2014 | India, Bangalore

Ik vertrek rond 10 uur met Lufthansa naar Frankfurt. De vluchtduur is 1 uur en 10 minuten. Op de luchthaven van Frankfurt eet ik een broodje. In 1996 was ik hier voor het laatste en toen vond ik de luchthaven maar een verschrikking. Gelukkig is er veel veranderd ziens dien. Het blijft een grote luchthaven maar alles wordt nu veel duidelijker aangegeven en het is van alle moderne gemakken voorzien. Na mijn broodje neem ik de lift naar boven en loop naar mijn gate. Dit nam toch iets meer tijd in beslag dan ik verwacht had omdat ik door een paspoortcontrole moest. Deze controle zal wel zijn omdat ik nu het Europese luchtruim verlaat. Van Frankfurt vlieg ik in 8 uur en 40 minuten met Lufthansa naar Bangalore waar ik om 1 uur 's nachts lokale tijd aankom. In India is het 3,5 uur later dan in Nederland. De paspoortcontrole verloopt soepel. De bagagecontrole duurt wat langer want het is maar een klein vliegveld en men heeft op dit moment maar één iemand achter het controlescherm zitten die naar de inhoud van de tassen kijkt. Ik heb nog wat geld van mijn vorige reis naar India dus hoef ik niet meteen te pinnen. Dat kan tot morgen wachten. Buiten staat Jeetender, een medewerker van onze lokale agent, op mij te wachten met een bordje met zowel mijn naam als die van OutSight Travel.
Samen gaan we met een taxi naar het Bangalore Gate hotel. Tegenwoordig moet je bij inchecken in de hotels niet alleen een kopie van je paspoort en visum laten maken maar ook even lachen naar een camera voor een foto's. Na het inchecken snel naar bed om nog snel een paar uurtjes te pakken voordat ik er weer uitmoet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 223773

Voorgaande reizen:

01 Januari 1997 - 30 November -0001

De wereld ontdekken

Landen bezocht: