Angkor What - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Angkor What - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Angkor What

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

28 September 2006 | Cambodja, Khett Siem Reab

Het regent wat niet zo raar is want het is regenseizoen dus besloot ik even te gaan mailen.

Na zo'n 26 uur met vliegtuigen etc. onderweg te zijn geweest ben ik in Siem Reap Cambodja aangekomen.
Het is hier rond de 30 graden maar vochtig warm alles kleef de hele dag tegen je aan. Op het vliegveld van Saigon ontmoet ik de Finse Marike. Samen hebben we 2 dagen de temples van Angkor what bekeken. Voor film liefhebbers hier is de tomber
raider boom van Laura croft te zien. De tempels zijn prachtig maar na er zo'n 20 gezien te hebben vond ik
het wel wellentjes.

Vandaag is mijn pas npg wel geldig
maar ik weet nog niet wat ik ga doen.
In Cambodja hebben ze eigenlijk Riel maar zelfs uit de pinautomaten in het centrum komen dollars. De arme
kinderen verkopen van allerlei souveniers voor rond de dollar. Maar wat moet je met al die rotooi. Inmiddels wel een gekopieerde lonely planet gekocht van een landmijn slachtoffer zijn enigste bron of inkomsten. De mensen zijn hier erg aardig en ik vind het een beetje lijken op Indonesie.

Morgen ga ik verder en de komende week is er waarschijnlijk geen telefoon of internet dus jullie
moeten even wachten om meer nieuws.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 224394

Voorgaande reizen:

01 Januari 1997 - 30 November -0001

De wereld ontdekken

Landen bezocht: