Algarve - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Algarve - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Algarve

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

22 Mei 2007 | Portugal, Albufeira

Van Spanje zijn we doorgereden naar een camping in Albufeira, Portugal.
Albufeira is één van de bekendste plaatsen in de Algarve. We waren van plan een paar dagen te gaan relaxen op het strand. Alleen zat het weer niet zo mee. De wind maakte het erg fris. Daarom zijn we toch de omgeving gaan bekijken want die wilde we ook niet missen.
o.a. Villamoura: Een erg gezellig havenplaatsje met allemaal gezellige terrasjes met heerlijke muziek. In het binnenland Silves en verderop aan de kust enkele prachtige stranden met rotsformaties in de zee.
's avond kun je naar hartelust doorzakken in Albufeira. Er zijn een paar heerlijke restaurantjes en er is een straat vol met barretjes die prachtige en heerlijke cocktails serveren.
De dagen zijn opgevlogen en ik moest helaas weer terug naar Nederland om aan het werk te gaan.

• 17 Juni 2007 - 18:04

René:

Hoi Brenda,

Ziet er leuk uit en je hebt in ieder geval lekker genoten.
    Binnenkort, 7 juli gaan wij 2½ week op stap.

Tot gauw, Groetjes, je broertje