Helaas weer naar huis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Helaas weer naar huis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Helaas weer naar huis!

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

28 Oktober 2011 | Nederland, Schiphol

Om 04.15 uur vertrekt het vliegtuig vanuit Delhi terug naar Nederland en de volgende middag staan Nanda en ik weer op Schiphol. We halen onze bagage op en omhelzen onze families. Vreemd om zo plotseling weer in Nederland te zijn. Gelukkig is het niet al te koud maar wel saai, kleurloos en over-georganiseerd.

Eenmaal thuis zal het tijd kosten om India een plekje te geven. Het is een heftig land maar ik heb geen seconde spijt van mijn bezoek en wil zeker nog eens terug. Vooral de mensen maken India heel bijzonder. Zo vriendelijk, gastvrij, nieuwsgierig, kleurrijk. Ze hebben een bepaalde levenslust, een sprankeling in hun ogen die wij hier kwijt zijn geraakt.
India is een land dat je overdondert en waar je je blijft verbazen om alle dingen die je ziet. India kruipt in je ziel, onder je huid en laat je niet zo makkelijk meer los….

INCREDIBLE India