Irrawaddy rivierdolfijn - Reisverslag uit , van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Irrawaddy rivierdolfijn - Reisverslag uit , van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Irrawaddy rivierdolfijn

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

05 Oktober 2006 | ,

Weer even een kort berichtje uit Cambodja. Ja ik ben nog steeds in Cambodja omdat er een tyfoon onderweg
was naar Vietnam. Inmiddels heeft hij Vietnam geraakt en is het nog niet duidelijk of ik mijn hele reis
langs de kust over land kan maken.

In Siem Reap nog een dagje naar een drijvend dorp gefietst lekker over de rode zandwegen met je knieen
in je oren maar daardoor zie je wel wat van het land.
Voor het dorp moest je weer 10 $ betalen voor de boot die rondvaarde en natuurlijk bij het drijvende
restaurant stopte. Het was wel grappig om te zien maar niet echt het geld waard want in andere plaatsen kun je het gratis zien. Vervolgens via Kampong Cham naar
Kratie. Waar ik de zeldzame irrawaddy rivierdolfijn
heb bekeken.

Daarna van de toeristen route af om in de bergen bij een bergstam te overnachten. Heen moesten we 5 uur door de modder glibbere om er te komen mijn knie vond dat niet zo leuk. Dus ik was blij dat ik per
olifant terug kon. Ik ben nu een hele goede olifantenchauffeur.

Inmiddels in de hoofdstad aangekomen. En ik ga dit weekend waarschijnlijk de grens met Vietnam over terwijl ik daar vanochtend maar
15 km vandaan was maar daar mogen wij de grens niet over dus 10 uur terug moeten reizen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 223776

Voorgaande reizen:

01 Januari 1997 - 30 November -0001

De wereld ontdekken

Landen bezocht: