Alton Towers - Reisverslag uit Alton Towers, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Alton Towers - Reisverslag uit Alton Towers, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Alton Towers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

05 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Alton Towers

De vakantie zit er helaas morgen weer op. Maandag weer aan het werk. We hebben geluk gehad want het weer was gewoon fantastisch.

Donderdagmiddag toen ik in Cambridge was regende het even maar toen ben ik gewoon even een winkel ingedoken.
Cambridge is erg oud veel verschillende universiteits gebouwen. Ik heb alleen Kings College van binnen bekeken omdat dat de enige is die aan beide zijde van de rivier voorkomt waardoor je een prachtig uitzicht heb op een bijzondere brug en de romantische bootjes. Het is net Venetie.

Vrijdags had ik met twee mensen afgesproken in Londen. Eerst met Damian een Poolse penvriend die bij Harrods werkt voor lunch. Ik herkende hem eerst niet van de foto. Hij is namelijk de laatste tijd veel afgevallen en een echte hunk geworden. Helaas is een lunchpauze erg stressvol omdat je overal in een lange rij moet staan. Zodra je eindelijk je lunch hebt moet je het naar binnen schrokken anders red je het niet in een uur. Omdat ik geen tijd meer had om naar Camden Town te gaan besloot ik een kijkje te nemen bij de London Eye. De wachtrij was gewoon abnormaal daar wil je absoluut niet in staan.
Om half 4 had ik met Paz afgesproken heerlijk in het zonnetje van Green Park gelegen. Daarna via de Gaystreet naar Covent Garden waar o.a. zijn vriend Adam en schoonzus op ons wachten om uiteten te gaan bij de Indier.
Onderweg kwamen we een geweldig restaurant tegen. Het leek wel een theater. Een plaats waar ik zeker een keer wil gaan eten.
www.sarastro-restaurant.com
Na ons eten de gayclub in mochten we eerst niet naar binnen omdat ze dachten dat we zonder jongens waren. Adams zus was erg kwaad. We zouden toch lesbisch kunnen zijn. Ik had mijn blauwe Esprit t-shirt aan met in gekleurde letters Rainbow. Paz en zijn vrienden die we in de club ontmoeten vroegen of ik dat express had gedaan. Hoezo? Een Rainbow betekent Gay Friendly. Weer wat nieuws geleerd en ik moet zeggen ik kijk nu wel anders naar mijn T-shirt.
Om ongeveer half 1 was ik weer terug in Woolmer Green.

Howard vertelde ons dat we om 5 uur zouden vertrekken naar Alton Towers het bekendste pretpark van Engeland.
www.altontowers.com
Jeminee 4 uur slapen en dan weer op weg. Fantastisch.
Ik was dus onderweg in de auto in slaap gevallen kan ook niet anders. We hebben gewoon geluk gehad want bijna nergens hoefden we echt lang te wachten. We begonnen bij Air. Hierbij zit je op een stoel die kantelt waardoor het lijkt of je vliegt. Bij de badkuip bij ons beter bekend als de boomstammen was ik aardig droog gebleven maar aan het einde draait de douche zijn kranen open zodat je alsnog doorweekt ben. Bij Oblivion stort je gewoon horizontaal de grond in erg apart. Ik heb genoten maar als je niet van achtbanen houdt zou ik hier niet naar toe gaan.

Veel plezier.

Brenda

  • 06 Augustus 2007 - 10:27

    Sandra:

    leuk al die verslagen van wat je allemaal hebt gedaan. Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 223776

Voorgaande reizen:

01 Januari 1997 - 30 November -0001

De wereld ontdekken

Landen bezocht: