HUWELIJK - Reisverslag uit Woolmer Green, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu HUWELIJK - Reisverslag uit Woolmer Green, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

HUWELIJK

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

29 Juli 2007 | Verenigd Koninkrijk, Woolmer Green

Hoi iedereen,

We moeten het even afkloppen maar we hebben prachtig weer hier in Engeland. Ik ben nu in Woolmer Green. In de pub dachten ze ook al wat doen al die Nederlanders in dit dorp. We logeren bij mijn tante omdat haar dochter afgelopen zondag ging trouwen.

Vrijdag zijn we met ze 7 op het vliegtuig gestapt waaronder mijn oma van 86 jaar oud die nog nooit eerder had gevlogen. Ze vond het geweldig maar wel erg hoog daar zo in de lucht. Op een gegeven moment dacht ze dat we stil stonden in de wolken. Gelukkig niet.

De eerste dag hebben we bijgekletst met de familie en gewinkeld in Welwyn Garden City. Niet bijzonders te vermelden.
Op zaterdag zijn we tourist gaan spelen in St. Albans. Een prachtig oud stadje waar zich de oudste kroeg van Engeland bevindt. Voordat we aan de wandeling begonnen hadden we lunch in de pub. Waar ik een heerlijke ice-tea heb gedronken.
We hebben wel gelachen want het had absoluut niks met thee te maken. Er zatten 5 soorten alcohol in en was gemixt met een cassis smaakje. Net Limonade maar na een nacht op een steiger geslapen te hebben moet je er niet teveel van drinken.
Dan valt er misschien iemand in the Lake.
Na de touristische highlights zoals de kathedraal bekeken te hebben weer een andere pub uitgetest. Nu maar even het op cola gehouden.

's avonds naar de nieuwste Harry Potter film. Ik bestelde een kleine cola en kreeg zeker een half litter. Help, hoe krijg ik dat op??
Gedurende de voor mij saaie film hoorden we de gehele tijd een brom. Aan het einde heeft Howard ons geld teruggehaald in de vorm van tegoedbonnen en gaat hij vandaag met Eric naar de Simpsons.

ZONDAG DE BIG DAY
De huwelijks dag brak aan. Daarvoor zijn we uiteindelijk gekomen. Het hoedjes gehalte viel erg mee. De bruid was laat en de getuige de broer van de bruidegom kreeg het erg warm. Zo warm dat wij dachten dat hij ging flauwvallen en de fotograaf nog even vroeg wie van de twee nu ging trouwen.
We maakten al grapjes dat ze er vandoor was. Uiteindelijk heeft haar vader er overgedragen aan Neil. Ze zag er fantastisch uit een prachtige jurk net als de rest met paarse accenten. De ceremonie was net als in de film. Neil zei te vroeg I DO. Fantastisch!
Daarna werden er eindeloos foto's genomen. en kon het feest beginnen.

Gisteren zijn de andere weer naar Nederland vertrokken. Eric en ik blijven nog tot zondag. In ieder geval staat voor mij nog op het program woensdag touristje spelen in London met Kevin. En waarschijnlijk vrijdagavond de Gayscene van Londen onveilig maken.

Keep the sun shining

• 01 Augustus 2007 - 08:17

Nanda:

Gelukkig dat jullie mooi weer hebben, hier is het ook eindelijk mooi weer. Zaterdag nog een weekje kamperen in Schoorl en dan zit de vakantie er weer op.

• 09 September 2007 - 08:57

Johanna Schwab:

Klinkt allemaal leuk! Richard heeft nog in St Albans gewoont, hij werkte daar in 'All Saints/London Colney' en die oudste pub kent hij nog wel!