Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Brenda Lier - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

02 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Met de trein naar Londen afgereisd waar ik afgesproken had met Kevin voor tourist te gaan spelen. Ik dacht dat hij wel de gids kon zijn. Maar bleek dat hij zelf ook op vele plaatsen nog nooit geweest was.

We begonnen met de wisseling of de wacht bij Buckingham Palace. Wat een mensenmassa en de zon scheen vrij vel. We hoefde niet zo heel lang te wachten. De muziek die ze speelde was fantastisch maar wel apart voor de wisseling zoals Cocacabana, Big Spender.

Heerlijk afgekoeld in St. JamesPark. Neem ik ben niet het meer in gesprongen. Ik heb me netjes gedragen. Wel verbaasd dat ze er geen cola verkochten. En gelukkig niet de sinaasappelcola die ze hier overal hebben.

Via enkele touristisch gebouwen en een 'romantische' wandeling langs de Thames uitgekomen bij Covent Garden. Een van mijn favoriete plekken in Londen. Heerlijk gelunchend en naar het straat theater gekeken. De dag vloog voorbij.

Op Trafalgar Square ging er net een jongen met zijn opblaasbare vliegtuig en zijn duilbril op vissen in de fontein. We zijn blijven kijken hoe lang het duurde voordat de politie hem eruit had.

Daarna genoten in Hamleys een enorme 5 verdieping grote speelgoedwinkel waar ze demonstraties geven van die nieuwste uitvindingen. Geweldig! Ik was net een groot kind kan hier wel de hele dag blijven. Maar de prijs voor een houte boot 6600 pond of een pluche giraf 3500 pond kost me toch iets te veel.

Vrijdag ga ik weer naar Londen om mijn vriend Paz te ontmoeten.

  • 02 Augustus 2007 - 20:02

    Maribelle:

    Amai! dat ziet er zeer gezellig warm uit! In tegenstelling tot mijn laatste bezoek was het toen zo typisch Londens weer.. grillig en vooral koud. Have fun!

  • 08 September 2007 - 20:58

    Johanna:

    Aaah, Londen...ik mis het! Fijn dat je het daar, en je hele vakantie , zo leuk gehad hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 223796

Voorgaande reizen:

01 Januari 1997 - 30 November -0001

De wereld ontdekken

Landen bezocht: